МЕНЮ

Тақырыбы: Ғажайыптар әлемінде

Мақсаты: балалардың шығармашылық қабілеттерін, ақыл-ой әлеуетін, ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне дайындығын ( өзіндік немесе педагогикалық жетекшілікпен) дамыту; шығармашылықты , қиялды және юмор сезімін дамыту ; ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасау арқылы баланың белсенді әлеуметтенуі; адамгершілік және эстетикалық сезімдерін ояту.

 

Құрал-жабдықтар мен материалдар: сүтпен жазылған мәтіні бар парақ - Архипедия еліне шақыру , шам, сіріңке, суы бар 2 ыдыс, 2 жұмыртқа, тұз, қасық, ішінде гүл шоғы бар Киндер сюрприз, суы бар табақ, суы бар бассейн, әртүрлі материалдардан жасалған заттар, түбіне пленкамен жабылған банкалар, в. қағаз, бояулар немесе қарындаштар.

 

Не істеу керек:

Балаңызға Архимед әңгімесін оқып беріңіз :

Баяғыда,біз әлі әлемде болмаған кезде, тіпті әжелеріміз бен аталарымыз да, Архимед деген адам өмір сүрді. Ол Ежелгі Римде, Грекияда өмір сүрген; ол математик; ол ғалым; Ол эксперименттер жасады және көп нәрсені білді.

 3935973597597.png

Ол кісі өте ізденімпаз, оған бәрі қызық еді. Ол дүниенің қалай жұмыс істейтінін білгісі келді және өзі де көптеген пайдалы және қажетті нәрселерді ойлап тапты... Мына бума портреттің жанында не ілулі тұрғанын көрейік. Оқып көрейік!

 

 

2. Бума қағазды ашыңыз,ол бос парақ. Онда бірдеңе жазылғанын көресіз, бірақ нақты не екені анық емес.

Мұны қалай оқуға болады? Көрінбейтінді, қалай көрінетін етіп жасауға болады? Бұл құпия сия болуы керек! Оларды, оқу үшін біз парақты қыздыруымыз керек. Балаңызды қағаз парағын жылытуға және оқуға шақырыңыз. Өйткені май шамның қызуы жоғары, үстел шамына қарағанда.

Қорытындылаймыз: Бұл әріптің сүтпен жазылғанын, шамның қызуынан қайнап, қараңғыланып, көрінетінін білдіреді.

3. Қарапайым тәжірибелердің көмегімен қоршаған ортаның құпияларын ашуға кірісіңіз.

№1 тәжірибе жүргізейік.

Үстел үстінде жарты литр су құйылған екі пластик ыдыс тұр. Табақшада 2 шикі жұмыртқа, стақанда тұз және қасық бар.

Жұмыртқаны бірінші контейнерге салу керек. Жұмыртқаны мұқият түсіріңіз. Оған не болды? Ол батып кетті.

Екінші контейнерде екі ас қасық тұз қосу керек. Аздап тұз қосып, жұмыртқаны контейнерге тастаңыз. Қараңдаршы, оған не болды? Ол бетінде қалқып жүреді

Қорытынды: тұзды суда жұмыртқа батпайды, бетінде қалқып жүреді. Қарапайым суда жұмыртқа ыдыстың түбіне батып кетеді. Тұзды су мен жай суды араластырсаңыз, жұмыртқа ортасында қалқып шығады.

Мұндай құбылысты қай жерде кездестіруге болады? Біз теңізге демалысқа барғанымызда теңіздегі су тұзды болады, мұндай суда жүзу оңайырақ болады.

(Жұмыртқаны жасырын түрде Kinder Surprise жұмыртқасына ауыстырыңыз. Оның ортасында жапырақтары бұралған қағаз лотос гүлі бар.) Біз не істеуіміз керек? Жапырақтарды қалай ашуға болады?

 

№2. Тәжірибе: Лотосты суы бар табаққа салыңыз, сонда гүл жапырақтары «гүлдейді».

(Гүл жапырақшаларының неліктен ашылғанын таптың ба?) Қағаз суланып, ауыр болып қалды, сондықтан гүл жапырақшалары ашылды.

№3.Тәжірибе: Үстелдің үстінде суы бар ыдыс тұр.

Енді біз заттарды бір-бірден түсіреміз: тығын, шай қасық, қағаз қыстырғыш, қалам, тиын, ағаш қасық, тас.

Заттарды бір-бірден түсіріңіз.

-Суға түсірілген заттарға не болды? (Қасық, қағаз қыстырғыш, тиын, тас - олар батып кетті) Неліктен деп ойлайсыз ? ( ауыр)

-Қандай заттар жүзеді?

Тығын, қауырсын, ағаш қасық қалқып жүр.

Неліктен бұл нысандар суға батпады? (олар жеңіл). Барлық заттар жеңіл ме? Олар бірдей жақсы жүзеді ме? Ал қалқып жүрген заттың үстіне батып бара жатқан затты қойсаңыз, не болады? (ағаш қасыққа тас қояды) (тәжірибеден кейін қорытынды жасайды). Екі нысан да батып кетті. Ал жеңілі қалқып шықты. Ол неден жасалған?

 

Нәтиже: қорытынды жасау: Су жеңілірек заттарды сыртқа шығарады.

Кеме сияқты объектінің ішінде ауаның көп болуы да маңызды.

4. Жеңіл ауа үлкен кемені суда қалай ұстайтынын табыңыз.

кемелер туралы бейнероликті көру )

https://www.youtube.com/watch?v=HRxJu59EayM

5. Теңіз суының пайдасы туралы айту

- Қалай ойлайсыңдар, адамдар теңізге не үшін келеді? (Теңіз суы, күн, ауа жақсы дәрі.) Теңіз суы туралы не білесіңдер?

(Теңіз суы өте пайдалы. Құрамында көптеген минералдар бар. Онымен шаюға болады. Онымен емдік ванналар қабылдауға болады.

-Олар теңіз суынан не жасайды?

(Теңіз тұзы теңіз суынан жасалып, дәріханада сатылады. Теңіз суынан арнайы заттар алынады, одан дәрі-дәрмек, майлар жасалады)

-Теңізде қандай өсімдіктер өседі?

(Біз жейтін балдырлар теңізде өседі, ол өте пайдалы. Ал теңіз балдырлары теңізде де өседі).

-Балдырлар не үшін қолданылады?

(Олардан гүлдер мен йодқа тыңайтқыштар жасайды).

6. «Теңіз түбінде кім тұрады?» ойынын ойнаңыз.

Мақсаты: теңіз тіршіліктері туралы білімдерін кеңейту

Сұрақтар:

-Ең ірі жыртқыш балық қалай аталады? (Акула.)

-Қай теңіз жануарының басынан аяқтары шығып тұрады? (Сегізаяқта)

-Бұл теңіз жануары туралы не білесіңдер? (Оның сегіз аяғы бар. Ашуланғанда немесе қорыққанда түсін өзгертеді. Жауларын қорқыту үшін ағарып немесе сия дағын шығаруы мүмкін.)

- Құрбанына электр разрядын ұрған тұрғынды қалай атайды? (Скат.)

-Бұл сұлудың бес сәулесі бар, аузы дененің ортасында төменгі жағында орналасқан, бірдеңе? (теңіз жұлдызы)

-Ол қалай қозғалады? (сорғыштар арқылы өз сәулелерімен қозғалады)

-Тасбақалар туралы тағы не білесіңдер? (Олар құмға жұмыртқа салып, 100 жылдан астам өмір сүреді).

-Бұлақ қай жануардан шашырап жатыр? (Кит.)

-Қай балықта қылыш бар? (Семсерші балық.)

-Балықтар немен тыныс алады? (желеңмен)

- Теңіз түбінде не бар? (құм, қиыршық тастар, раковиналар, теңіз балдырлары және т.б.)

-Теңіз түбіне немен түсуге болады? (су асты қайығы, аквалангпен сүңгиді)

-Оларды кәдесый ретінде ала аламыз ба? (Жоқ.)

Неліктен? (Олардың жаны бар , біз барлық жаны бар жануарларға мұқият қарауымыз керек)

4-тәжірибе: Үлкейткіш әйнекпен танысу

Өрмекші, маса немесе шыбын сияқты кез келген кішкентай тіршілік иесін көру керек болса, мұны жасау өте оңай.

Менің құмырада жәндік (ойыншық жәндік) бар. Үстіңгі жағы тағамдық пленкамен жабылған, бірақ созылмаған, керісінше, кішкене ыдыс пайда болатындай етіп басылған. Енді пленканы арқанмен немесе резеңке таспамен байлап, тереңдікке су құйыңыз. Сіз тамаша үлкейткіш әйнек жасадыңыз, ол арқылы ең кішкентай бөлшектерді анық көруге болады.

Балаңызды осындай үлкейткіш әйнекті өз бетімен жасауға шақырыңыз.

 

Бекіту: Оларға ұнаған және есте қалған тәжірибелерді салуды сұраңыз.

© 2025. КГКП Детский сад "Кораблик" отдела образования города Темиртау управления образования Карагандинской области