Тақырыбы: Айналамыздағы өсімдіктер
Мақсаты: ағаштар, бұталар, шөптесін өсімдіктер туралы білімдерін қалыптастыру, кеңейту және бекіту: табиғат құбылыстары мен флора әлемі арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды орната білу.
Не істеу керек?
1. Баланы суретке қарап, көргендерін атауға шақырыңыз.
- Сөйлесіңіз:
- Мына өсімдіктерді, бұталарды, ағаштарды қайдан көруге болады?
- Қандай ағаштарды білесіңдер?
- Неліктен ағаштарды жапырақты деп атайды? Жапырақты ағаштарды ата.
- Неліктен ағаштарды қылқан жапырақты деп атайды? Қандай қылқан жапырақты ағаштарды білесіңдер?
- Барлық ағаштарға қандай ортақ нәрсе бар?
- Ағаштардың пайдасы туралы айтып берсеңіз?
- Қандай бұталарды білесіңдер? Оларды атаңыз.
- Бұта мен ағаштың айырмашылығы неде?
- Бұталардың пайдасы туралы айтып берсеңіз?
- Далада қандай гүлдер өседі?
- Шалғында қандай гүлдер өседі?
-Суда қандай гүлдер өседі?
- Гүлзарда қандай гүлдер өседі?
-Ағаштар, бұталар, гүлдер қандай әлемді құрайды?
3. Барлық өсімдіктер жойылып кетсе, жер бетінде не болатыны туралы ойлауды ұсыныңыз . ( балалардың жауаптары туралы )
- 4. Оларды өсімдік бөліктері туралы әңгімелеуге шақырыңыз.
5. Біз қандай өсімдік туралы айтып жатқанымызды тап?
Оның жапырақтары бар ма? Бұл не болуы мүмкін? (өсімдіктер)
Оның жапырақтары мен тамыры бар. Біз не туралы айтып отырмыз? (бұта)
Жапырақтары, тамыры, қабығымен жабылған үлкен діңі бар.
Бұл не деген сұмдық? (ағаштар)
6. Флора ұғымы туралы айтыңыз .
( Флора (көпше: floras немесе florae )) табиғатта кездесетін барлық өсімдіктер тіршілігі. «Флора» сөзі латынның Flora , құдай деген атаудан шыққан. Рим мифологиясындағы өсімдіктер , гүлдер және құнарлылық . Ол алдымен поэзияда бір жердің табиғи өсімдіктерін белгілеу үшін қолданылған, бірақ көп ұзамай мұндай өсімдіктерді каталогтау жұмысының мәніне де ие болды. Сонымен қатар, «Флора» XVII ғасырда жасанды бақтың гүлдеріне сілтеме жасау үшін қолданылған)
7. Балаңызбен ойын ойнаңыз: Балалар, қай ағаштан?
Жемістің немесе ағаштың суреттерін бір-бірден жабыңыз және баладан ағашты немесе жемісті атауды сұраңыз.
Бекіту: Балаңызды серуендетіп, ағаш, бұта, өсімдік табуды ұсыныңыз; көрінетін бөліктерді ерекшелеп атаңыз, жер асты бөлігін атаңыз. Жыл мезгілдері бойынша ұзақ мерзімді бақылау үшін ағаш, бұта немесе өсімдікті таңдаңыз. Жылдың әр мезгілінде болатын өзгерістерді сызып, салыстырыңыз.