МЕНЮ

Тақырыбы: Мектеп жабдықтары

Мақсаты: Мектеп туралы түсініктерді кеңейту, оның қажеттілігі мен қоғамдық маңыздылығын мектеп жабдықтарының мақсатын жүйелеу арқылы түсіндіру.

 

Не істейміз:

Балаға жұмбақты шешіп көруді ұсыныңыз:

Көшеде бір үй тұр,

Балалар соған асығады,

Қыздар мен ұлдар

Дәптер мен кітаптарын арқалап барады. Бұл не? (Мектеп)

— Әрине, бұл жұмбақта мектеп туралы айтылып тұр. Көп ұзамай сен де мектепке барасың.

— Айтыңдаршы, мектеп деген не? (Бұл – балалар білім алатын орын)

— Мектепке баратын балаларды қалай атайды? (Оқушылар, шәкірттер, білім алушылар)

— Балалар қай мезгілде оқуға барады? (Күзде)

— Балалар оқитын кітаптар қалай аталады? (Оқулықтар)

— Балаларды мектепте оқытатын адамның мамандығы қалай аталады? (Мұғалім)

— Оқушылар мектепте өздерін қалай ұстауы керек? (Сабақта мұқият болу, мұғалімді тыңдау, оның айтқанын есте сақтау, қоғамдық орындардағы тәртіп ережелерін сақтау)

— Мектепке дайын болу керек. Сен мектепте саған не қажет болатынын білесің бе?

 Тексеріп көрейік. (Бала суретті көрсетеді.)

  • Сауатым жоқ болса да,

Өмір бойы жаза берем. (Қалам)

  • Қателессең бір рет,

Ол бетті жүріп өтеді.

Із де қалмайды тіпті,

Тазалап тастайды күтті. (Өшіргіш)

  • Бұл жіңішке қорапшада

Көп нәрсені табасың:

Қалам, қарындаш, түйреуіш,

Не керек, бәрін табасың. (Қаламсап салғыш / Пенал)

  • Оны ұштағанда,

Қалағаныңды саласың қағазға. (Қарындаш)

  • Кейде торлы, кейде сызықты,

Мені пайдаланып жазшы анық.

Сурет салып көрсең де,

Мен кіммін – тап, ойлан байып! (Дәптер)

  • Қарапайым көрінсе де,

Білімнің кені ішінде.

Сиқыршыдай мейірімді,

Ашып береді бізге әлемді. (Оқулық)

  • Тура тартқан бойымен,

Сызық сызуға көмектесер.

Саған әсем, түзу сызық

Сыйлайды ол көп өнер. (Сызғыш)

  • Суға шомылып алады,

Түске боянып алады.

Сосын секіріп шығып,

Гүлді бояп салады. (Қылқалам)

  • Екі пышақ біріккен,

Тыныштықта жүрмейді.

Қияды да, кеседі,

Бізбен бірге істейді. (Қайшы)

  • Сен көрген қызықтың бәрін

Біз салып қоямыз қайда? (Альбом)

  • Артта бір үлкен үй,

Ішінде пенал, кітап күй.

Дәптерлер мен альбом да бар,

Осы үймен мектепке барам. (Мектеп сөмкесі)

 WhatsApp_Image_2025-05-06_at_15.44.10.jpeg

– Және де басқа көптеген заттар бар...

Айтшы маған, осы заттардың бәрін қалай атауға болады? (Мектеп керек-жарақтары / мектеп жабдықтары).

Балаға «Сөмкеде не жатыр?» ойынын ойнауды ұсыныңыз:– Мен әртүрлі заттарды атаймын. Егер сеніңше, бұл зат мектеп сөмкесінде болуы керек болса – шапалақтайсың, ал егер қажет болмаса – аяқпен топылдатасың.

/Қалам, дәптер, кірпіш, қарындаш, үтік, бутерброд, оқулық, гүл, пирамида, күнделік, қуыршақ, пенал, саңырауқұлақтар, санау таяқшалары, желім, алма, түрлі-түсті қағаз, ойыншық машина, шұлық, пластилин.../

Балаға «Артық затты тап» ойынын ойнауды ұсыныңыз:

– Сөздерді мұқият тыңда да, ішінен артық сөзді тап. Неліктен ол артық екенін де айтып көр.

Қарындаш, қалам, сілтегіш (указка), фломастерлер. (Сілтегіш – бұл мұғалімге керек зат)

Сөмке, ранец, дорба, пакет. (Пакет – бұл қоқысқа арналған)

Ара, бұрауыш, балға, пенал. (Пенал – құрал-сайман емес)

Диван, кресло, орындық, парта. (Парта – мектеп жиһазы)

Бекіту:

Балаға «Сөзді аяқта» ойынын ойнауды ұсыныңыз:

Сурет саламын деп едім, ашып алдым мен… (Альбом)

Сурет салуға шебер біз, көмектесер ағаш… (Қарындаш)

Ирек-ирек жылан да, түзу болар… *(Сызғыш)

Үйдің қабырғасына салмаймын, бәрін саламын… (Альбомға)

Альбомға сурет салам, жазу үшін керек… (Дәптер)

Аю, саңырауқұлақ, түлкі, себетті жасаймын… (Пластилиннен)

Сонымен, бүгін біз нені үйрендік:

Саған мектепке қандай заттар қажет болатынын және олардың мектеп керек-жарақтары деп аталатынын нақтылап білдік.

Үй тапсырмасы: Балаңызбен бірге мектептегі тәртіп ережелері көрсетілген суреттерді қарап шығып, олар туралы әңгімелесіңіз.

WhatsApp_Image_2025-05-06_at_15.27.42.jpeg

 

Балаға суреттен тек мектепке керек заттарды айналдырып сызуды ұсыныңыз:


Суреттен тек мектепке қажетті заттарды айналдырып сыз (дөңгелетіп қой).

486984.png

© 2025. КГКП Детский сад "Кораблик" отдела образования города Темиртау управления образования Карагандинской области